13. 9. 2008
Ferrari 550
⇓ Základní údaje o tomto vozu | |||
---|---|---|---|
Název modelu: | Ferrari 550 Barchetta | ||
Kategorie: | Kabriolet | ||
Datum uvedení na trh: | 10 / 2000 | ||
Řada: | Ferrari 550 | ||
Vyráběn: | 2000 - 2001 | ||
⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla | |||
Rozměry (v x š x d): | 4550 x 1935 x 1258 mm | ||
Rozvor náprav: | 2600 mm | ||
Rozchod kol vpředu: | 1632 mm | ||
Rozchod kol vzadu: | 1586 mm | ||
Počet dveří: | 2 | ||
Počet míst: | 2 | ||
Pohotovostní hmotnost: | 1690 kg | ||
Užitečná hmotnost: | 170 kg | ||
⇓ Motor, pohonná soustava vozu | |||
Druh motoru: | V-motor | ||
Umístění motoru: | vpředu podélně | ||
Příprava směsi: | vícebodové vstřikování | ||
Přeplňování: | není | ||
Zdvihový objem: | 5474 ccm | ||
Počet válců: | 12 | ||
Počet ventilů: | 48 | ||
Poháněná náprava: | zadní | ||
Převodovka: | Manuální | ||
Počet rychlostních stupňů (manuál): | 6 | ||
⇓ Jízdní výkon vozidla | |||
Točivý moment: | 569 Nm při 5000 otáčkách | ||
Výkon motoru: | 356 kW / 485 koní při 7000 otáčkách | ||
Max. rychlost: | 300 km/h | ||
Zrychlení z 0 na 100 km/h: | 4.4 s | ||
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva | |||
Druh paliva: | Natural 95 | ||
Objem nádrže: | 114 litrů | ||
Spotřeba kombinovaně: | 9.9 litrů na 100 kilometrů | ||
⇓ Standardní výbava, bezpečnost | |||
Vybavení interiéru: | Kožená sedadla, Autorádio, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání, Centrální zamykání na DO, Auto alarm, Imobilizér, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Kontrola poklesu tlaku v pneumatikách, Bederní opěrky vpředu | ||
Vybavení exteriéru: | Elektrická zrcátka, Zadní mlhovky, Hliníková kola (Alu kola), Indikátor parkování, Automatický spínač světlometů, Dojezdové rezervní kolo | ||
Klimatizace: | dvouzónová | ||
Asistenti: | ABS, ESP, ASR, EBD, EBV, MSR | ||
Počet airbagů: | 2 | ||
Brzdy přední: | kotoučové s vnitřním chlazením | ||
Brzdy zadní: | kotoučové s vnitřním chlazením | ||
Sériový rozměr pneu: | 255/40 - 295/35 ZR 18 | ||
Kde koupit: |
Další informace: Designér Sergio Pininfarina dostal za úkol navrhnout otevřenou verzi nejvýkonnějšího typu Maranello.řešeím byla studie Rossa, představená na autosalonu v Turíně a oceněná titulem koncept roku 2000.nebylo však v té době reálné jeho uvedení do sériové výroby, proto se nakonec sáhlo po řešení úpravou verze Marranelo- konstruktéři jej zbavili střechy, přidali ochranné hlavové oblouky a vyztužili o něco víc karoserii.
O pohon se stará motor z Marranela v původní nepředělané verzi o objemu 5,7l a výkonem 357Kw/485k, který rozhýbá tohoto hřebce za 4,4s na 100km/h a ručička tachometru se yastaví někde kolem 300km/h
O pohon se stará motor z Marranela v původní nepředělané verzi o objemu 5,7l a výkonem 357Kw/485k, který rozhýbá tohoto hřebce za 4,4s na 100km/h a ručička tachometru se yastaví někde kolem 300km/h
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář